Els dimecres per la tarda obrim l’aula d’estudi

Les tardes dels dimecres les tenim dedicades, per una banda, a l’activitat esportiva amb una bona colla d’alumnes que participen en el nostre Club Esportiu i, per una altra banda, a l’estudi i al reforç acadèmic, sigui a la Biblioteca o participant en el programa Èxit.

A la biblioteca del centre, concretament, es fa un reforç d’estudi, s’ajuda a l’alumne a organitzar-se, a gestionar correctament la seva agenda, a fer deures que queden pendents i a repassar punts de les assignatures que no han quedat massa clars.

Més fotos de la tarda del dimecres