“El / la coneixes?”, torna el concurs

Cada dimecres i divendres a partir del mes de març trobareu penjat al suro del passadís del primer pis, al costat de la Sala de Professors, un cartell amb una fotografia d’un/a escriptor/a o d’un personatge il.lustre junt amb un extracte d’una obra seva o alguna imatge relacionada amb ell/a. Els cartells estan numerats.

Els alumnes participants només hauran d’omplir el full de respostes on anotaran el noms dels autors i els títols de les obres i/o tota aquella informació que considerin important per justificar la seva resposta.

El tutor recollirà els fulls dels alumnes participants.

El guanyador rebrà un premi durant els actes de la Diada de Sant Jordi. Animeu-vos!