“A contracorrent”, d’Andrew Llanes Amaro

El nostre alumne Andrew Llanes Amaro, amb el treball “A contracorrent. Diàleg entre religió, ciència i filosofies atees.” tutorat pel professor Joan Heras Costa, va ser premiat en la X Mostra de Treballs de Recerca al Batxillerat de Nou Barris. El dia 26 d’abril de 2012 es van lliurar els guardons a la Seu del Districte als sis alumnes dels centres docents Valldemosa, Galileo Galilei, La Guineueta, Barcelona Congrés, Sant Andreu i Amor de Dios.

Resta de treballs premiats:

– ” La química del vino ” realizado por la alumna Beatriz Martin Mur del CC Amor de Dios , profesora tutora M. Dolores Fernández. – ” Cambios en la velocidad de la metamorfosis del escuerzo ” realizado por el alumno Sergio de Mingo Molina, del Instituto S Sant Andreu, profesor tutor del trabajo Ramón Margalef.

– ” Proyecto de un Jardín de Infancia ” realizado por la alumna Irene Vivó i Sellart, del Instituto Valldemosa , profesor tutor del trabajo Josep Lluís Farrés.

– ” Estudio sobre la diferenciación entre los chimpancés y los orangutanes del zoo “, realizado por la alumna Natàlia Diaz Bocanegra de el Instituto La Guineueta , profesor tutor del trabajo Jesús Pardo Ballesteros.

– ” Hasta cuando dejaremos vivir la salamandra de fuego ” realizado por el alumno Isabel Jiménez del Castillo, del Instituto Barcelona Congrés , profesora tutora del trabajo M. Lluïsa Yebra.