VI COPA CANGUR

El dia 24 de gener es va celebrar la primera fase de la VI edició de la Copa Cangur, un concurs de matemàtiques per equips que aquest any ha arreplegat un total de 2541 alumnes de 203 centres diferents. L’institut Frederic Martí Carreras va participar amb un equip a la seu de Girona.

I voleu saber qui eren els integrants d’aquest equip, oi? Doncs eren 4 alumnes de 2 ESO i 3 de 3 ESO: l’Aina, la Romaysa, la Carla, la Lydia, en Nil, la Nara i la Clara. Sembla que s’ho van passar la mar de bé… resolent problemes de matemàtiques un dijous per la tarda! Moltes felicitats a tots ells per la seva participació!

Aquest n’és el testimoni d’una de les participants, la Romaysa Taouil, de 2ESO:

El passat dijous 24 de desembre es va celebrar la VI Copa Cangur. Un equip format per 4 alumnes de 2 ESO (Aina Vilaseca, Lidya Díaz, Carla Segura i Romaysa Taouil) i 3 alumnes de 3 ESO (Nil Corominas, Nara López i Clara Sayols) del nostre institut hi vam participar. La Copa Cangur és un concurs matemàtic en el que equips de diferents instituts competeixen entre ells. Es tracta de solucionar una sèrie de problemes el més ràpid possible. Cada problema ben resolt suma punts i quant més temps passa sense solucionar-lo la puntuació del problema també va incrementant. L’estratègia en aquest concurs es clau. El més important és que ens ho vam passar molt bé, ens vam ajudar molt com a equip i sense cap dubte hi tornarem l’any que ve.