TRANSPORT ESCOLAR CURS 2021-22

Benvolgudes famílies,

El Consell Comarcal del Baix Empordà us informa que si encara no heu tramitat la sol·licitud per al servei de transport escolar del curs 2021-2022, el segon termini per fer la inscripció al servei i tenir garantida una plaça al bus per al primer dia del curs va finalitzar el 20 d’agost de 2021.

A partir d’aquesta data, les noves sol·licituds d’inscripció al transport escolar s’atenen per ordre de registre d’entrada i no es garanteix el servei per al primer dia de curs. Per aquest motiu, l’alumnat que es trobi en aquesta situació NO podrà fer ús del transport escolar fins que no rebi la comunicació d’ALTA, a través d’un SMS de confirmació, per part del Consell Comarcal del Baix Empordà.

Per a l’alumnat que no hagi presentat la sol·licitud, la tramitació s’haurà de fer de manera telemàtica o de manera presencial a l’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre del Consell Comarcal (amb cita prèvia).

Tanmateix, des del centre podem dur a terme la recollida de sol·licituds en paper (us adjuntem l’imprès al final d’aquest text).  NO podem acceptar sol·licituds per correu electrònic.

Els horaris i el recorregut de les rutes es publicaran a l’apartat de RUTES TRANSPORT ESCOLAR de la pàgina web del Consell Comarcal, a finals d’aquesta setmana.