PRESENTACIÓ PROJECTE ROSSINYOL 2021-22

El passat divendres dia 26 de novembre va tenir lloc al Centre Municipal d’Educació de Palafrugell la presentació de l’11ª edició del Projecte Rossinyol impulsat pel Pla Educatiu d’Entorn (PEE) de l’Ajuntament de Palafrugell i la UdG amb el suport del Departament d’Educació.

Aquest curs escolar la Karen Alina Garcia Mejía estudiant de 3r d’ESO és l’alumna mentorada per la Daniela Chiperi de 19 anys, exalumna de l’Institut Frederic Martí i Carreras i estudiant de 2n curs de Turisme a la UdG.

Totes dues compartiran aquesta mentoria social durant tot el curs escolar 21-22.

L’organització ha posat a disposició de totes les persones que participen del projecte Rossinyol d’una invitació per a practicar jocs de taula al poliesportiu i una altra per a gaudir d’una activitat lúdica a la piscina municipal de Palafrugell.

Desitgem molta il·lusió i una bona experiència per a les dues participants.