PREMIS MESTRE SAGRERA

Des de 1984, cada any l’Ajuntament de Palafrugell convoca el Premi escolar Mestre Sagrera, que promou els treballs d’investigació entre els estudiants dels centres palafrugellencs.

Aquest any l’institut Frederic Martí Carreras ha presentat quatre treballs realitzats per alumnes de 4t ESO. La temàtica ha estat diversa, fent referència al poble. Com que els treballs es presenten de forma anònima, hem d’esperar la resolució del tribunal si un dels nostres treballs ha estat premiat. El dia 8 d’abril es reunirà el tribunal i a mitjans d’abril es farà públic el nom dels guanyadors.

Els desitgem molta sort, agraïm la participació de tota la resta d’alumnes de 4t que no han estat seleccionats però que també han fet un bon treball de recerca amb constància i dedicació.