PREINSCRIPCIONS ESO CURS 2020-21 I OFERTA DE PLACES

Benvolgudes famílies,

Avui el Departament d’Educació ha publicat el calendari per a la preinscripció escolar per a l’Educació Secundària Obligatòria per el curs escolar 2020-2021.

El període de presentació de les sol·licituds de preinscripció serà del 13 al 22 de maig. Es farà de forma telemàtica a través del portal preinscripció.gencat.cat, s’haurà d’omplir un formulari i enviar la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un email a la bústia electrònica oficial del centre que es demani en primera opció.

Excepcionalment, en el cas de les persones que no disposin del mitjans necessaris per realitzar la preinscripció de forma telemàtica, del 19 al 22 de maig es podrà fer de forma presencial, només amb cita prèvia, al mateix Institut i seguint totes les mesures de prevenció de la salut que estableixi el Dept. De Salut en relació a la COVID-19.

La cita prèvia es podrà demanar per telèfon al número del centre habilitat per aquesta preinscripció 667 07 22 92 entre l’11 i el 18 de maig, en horari de 9 a 13h. O bé escriure al correu electrònic de l’institut: b7002545@xtec.cat

Probablement també es podrà tramitar a través de la web del centre.

El termini per poder tramitar la matrícula està previst que sigui del 13 al 17 de juliol.

Podeu consultar l’oferta inicial de places pel curs 2020/2021 al Mapa escolar de la preinscripció curs 2020/21.