PREINSCRIPCIÓ BATXIBAC 2020-21: NOU CALENDARI i OFERTA DE PLACES INICIAL

Benvolgudes famílies,

Us avancem per a la vostra informació el nou calendari previst per a la preinscripció batxibac 2020-21:

• Publicació de l’oferta al centre: 13 de maig
  • Presentació i gestió de sol·licituds: del 18 al 22 de maig per a l’alumnat extern al centre i que vol cursar el Batxibac a l’Institut Frederic Martí Carreras.
    • Cal que les famílies ompliu el formulari adjunt i l’envieu al correu del centre iesfredericmarti@xtec.cat. Des de l’institut ens posarem en contacte amb vosaltres per la prova d’accés telemàtica de dilluns 25 de maig.
    • També caldrà enviar el DNI, NIE o passaport de l’alumne/a.
    • Els alumnes menors d’edat també han d’enviar:
      • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
      • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE, o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
    • Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han d’enviar la documentació que els acrediti.
  • Prova d’accés 25 de maig a les 10h (telemàtica; els alumnes que hagin fet la sol·licitud de preinscripció rebran una notificació)
    • Aquesta prova constarà d’exercicis de comprensió oral, un text narratiu en passat, un text argumentatiu i una prova oral consistent en una presentació personal i la defensa d’un punt de vista sobre un tema de la vida quotidiana de 3 minuts aproximadament.
    • Els alumnes que superin la prova d’accés ja quedaran preinscrits al centre, els altres hauran de presentar una altra preinscripció per cursar el Batxillerat a l’Institut Frederic Martí Carreras.
  • Publicació llistes alumnat admès: 29 de maig
  • Entrada sol·licituds preinscripció batxibac que han tingut plaça a GEDAC: del 4 al 9 de juny
Batxibac 2020/2021 Publicació de l’oferta inicial de places

a 13/05/2020 (pot estar subjecte a canvis)