REOBERTURA DEL CENTRE A PARTIR DEL 2 DE JUNY

Benvolgudes famílies,

Des del Departament d’Educació, ha arribat la proposta d’obrir els centres educatius a partir del proper dilluns 1 de juny, si entrem a la Fase 2 de desconfinament. Tot i que ens fa molta il·lusió tornar al centre i veure de nou i en persona els vostres fills i filles, l’excepcionalitat de la situació i les mesures sanitàries ens han portat a, un cop analitzades i estudiades les instruccions que ens arriben des de les diferents institucions implicades, oferir la següent planificació:

• Obrirem, amb caràcter voluntari, del 2 al 19 de juny de 8.00h a 14.30h, en grups reduïts, per venir a l’institut un dia a unes hores concretes per tal de fer l’orientació de cares al curs vinent, acomiadar-se del tutor/a, tornar els llibres socialitzats i recollir el material que encara tenen guardat a les aules. Les ràtios seran d’un màxim de 9 alumnes per a l’ESO i de 15 per al Batxillerat, per això caldrà adaptar els espais de què disposa l’Institut. I intentarem que els alumnes siguin atesos pel seu tutor/a, sempre que sigui possible.
  • Per tal de garantir les mesures de seguretat, minimitzarem l’ús dels espais i la circulació en el centre. Les entrades seran esglaonades i els grups reduïts, per la qual cosa, caldrà fer més d’un torn per grup-classe. Serà obligatori l’ús de mascareta i, per tant, l’alumnat l’haurà de portar al centre.
  • Per una altra banda, el departament d’orientació realitzarà entrevistes individualitzades per aquells alumnes i/o famílies que ho necessitin. Aquestes entrevistes s’hauran de reservar amb cita prèvia. Seguint les recomanacions sanitàries, només es permetrà l’assistència a l’Institut d’un dels dos progenitors de l’alumne. Sempre que es pugui però, es prioritzarà l’entrevista telemàtica.
  • Pla d’obertura INS Frederic Martí

Som conscients de les limitacions d’aquesta proposta; les circumstàncies no ens donen massa marge més. Intentem ser escrupolosos amb les instruccions que ens arriben i pensem sobretot amb la salut dels alumnes, de les seves famílies i de tota la comunitat educativa.

A banda d’emplenar aquest FORMULARI DE RESPOSTA (termini màxim fins divendres 29 de maig a les 20h), és obligatori que les famílies que vulguin que el seu fill/a assisteixi al centre un dia en una sessió de tutoria descarreguin, imprimeixin i retornin al tutor/a la declaració responsable pertinent mitjançant el seu correu professional o la plataforma iEduca.

Desitgem que tant vosaltres com les vostres famílies estiguin bé i us recordem que per qualsevol dubte o aclariment us podeu posar en contacte amb el tutor/a del vostre fill/a.

En nom de tot el professorat rebeu una cordial salutació.

Atentament,

Equip Directiu