MATEMÀTIQUES A ALTA VELOCITAT!

El dimecres 20 de febrer, un parell d’alumnes de cada classe de 1 i 2 ESO, van participar en un concurs de resolució de problemes matemàtics per equips, el “Problemes a l’esprint”.

Els alumnes que van participar-hi van ser:

• 2nC: Unai i Anwar
  • 2nF: Abril L i Daiana
  • 2nB: Lola i Romaysa
  • 2nD: Blanca i Alèxia
  • 2nA: Martina i Jan
  • 2nE: Carla i Aina
  • 1rE: Thomas, Carlota i Owen
  • 1rF: Eva i Anna
  • 1rB: Mireia, Bruna i Pau
  • 1rD: Achraf, Nayara, Marc i Roger

De 175 equips van quedar en algun lloc entre el 34 i el 60. Van fer tots els problemes bé en un temps d’entre 40 i 50 minuts. Podeu trobar més informació al següent enllaç:

Aquesta n’és la impressió d’una de les participants:

Els mestres de matemàtiques de 1r i 2n d’ESO ens van proposar de participar a un nou concurs de matemàtiques. Aquest cop ho vam fer des de l’institut ja que les respostes dels problemes s’havien d’introduir en una pàgina web. En total erem 24 alumnes, 2 per classe. En el meu cas,  hi vam participar la Lola Melero i jo, la Romaysa Taouil. Per resoldre’ls, ens vam repartir en grups de 4, els de 1r s’havien d’encarregar d’uns problemes i els de 2n d’uns altres. El resultat va ser immillorable, vam contestar correctament tots els problemes i a més a més vam solucionar els problemes de propina. Moltes gràcies per confiar en nosaltres i deixar-nos participar!

Romaysa Taouil