INTERCANVI LINGÜÍSTIC DELS ALUMNES DE FRANCÈS

Com cada any, els alumnes de francès de tercer d’ESO que cursen la matèria optativa de francès han realitzat l’intercanvi de francès amb el col·legi République de Cholet. Els alumnes francesos van venir de l’11 al 17 de març i els alumnes del nostre centre han portat a terme la seva estada del 7 al 14 d’abril. L’intercanvi representa no solament una oportunitat d’immersió lingüística sinó també una experiència cultural i personal, ja que es comparteix la vida quotidiana de les famílies franceses d’acollida. També, es fan visites de caràcter ludicocultural, en tenim uns exemples en les fotos: davant del hashtag Cholet, a l’escala del col·legi République, el castell d’Angers i de la visita guiada al poblat troglodític de Louresse-Rochemenier.