FEM MATEMÀTIQUES!

Dissabte 26 de març es va celebrar la segona fase del concurs Fem matemàtiques 2022 a l’Institut Vallvera de Salt. Es tracta d’un concurs on participen diferents categories, de 5è de primària a 2n d’ESO. L’objectiu és resoldre problemes matemàtics explicant com han arribat a la solució final. Es valora el procediment i l’originalitat en la resolució.

L’Institut Frederic Martí Carreras hi va participar portant l’alumne Galen Gibson Kerek de 2n D, que es va classificar en la primera fase, en la que van participar 900 alumnes de les comarques gironines.

En la jornada, que va durar tot el matí, els vuitanta classificats van fer una prova individual i una gimcana matemàtica amb els alumnes d’altres centres. En Galen va ser un dels quatre participants de 2n d’ESO que va passar a la final.

Aquesta segona fase es va fer de manera simultània a cinc llocs diferents de Catalunya i tots els finalistes participaran en la darrera prova que es farà el dia 7 de maig a Montserrat.

Felicitats, Galen! Molta sort a la final!