“EL AMOR EN EL 2021”

En motiu de la celebració de Sant Jordi us volem oferir un petit llibret. Els textos que el conformen han estat creats per alumnes de 4t d’ESO des de la matèria de llengua castellana.

Se’ls va proposar que escrivissin un text literari, de qualsevol gènere, i que tingués com a tema l’amor ara en el 2021.

Així, en els textos veiem reflectides les noves formes de relació entre adolescents, com la tecnologia les condiciona, què troben a faltar, què no els agrada i també les circumstàncies que els toca viure a causa de la pandèmia.

Us engresquem a fer la lectura d’aquest llibret, que ha estat fet amb molt d’amor i sensibilitat. Per sort, veiem, un cop més, com l’art, la literatura, en aquest cas és un canal excel·lent per expressar neguits, somnis, il·lusions i pensaments.

Enhorabona a tots els alumnes de 4t d’ESO!