COBOSMIKA – DANSA CONTEMPORÀNIA A 1 BATXILLERAT

El dimarts 25 de gener a les 12 del migdia, els alumnes de 1r de Batxillerat han anat al Teatre Municipal de Palafrugell a veure una obra de dansa contemporània a càrrec de la Companyia Cobosmika amb qui els alumnes van realitzar un taller durant el primer trimestre.

Els directors de la companyia, Olga COBOS i Peter MIKA, i altres membres del grup han presentat l’espectacle, han explicat les seves experiències en 20 anys de recorregut i respost les preguntes dels alumnes. Les ballarines de la secció jove (de 17 a 25 anys) han mostrat un nivell altíssim i finalment les emocions s’han trobat a l’escenari.

Tots els alumnes han mostrat una gran satisfacció per assistir a una activitat a la que no estan gaire acostumats però de gran valor artístic i educatiu.

Esperem repetir el taller i l’espectacle l’any vinent.