CLASSES DE PREPARACIÓ PELS EXÀMENS CAMBRIDGE ENGLISH

Benvolgudes famílies,

Des de l’AFA treballem, juntament amb l’institut, en la línia d’ajudar a millorar el nivell de la llengua anglesa dels nostres fills/es.

L’institut Frederic Martí Carreras forma part del National School Project de la Universitat de Cambridge, una associació de centres escolars i acadèmies d’idiomes que preparen a l’alumnat per a les proves oficials de Cambridge. Gràcies al conveni signat amb la UdG, l’institut esdevé “Preparation Center” i “Pretesting Center” de la Universitat de Cambridge.

Per això, ens comprometem a preparar-los i a oferir un test de prova, per tal que puguin accedir als exàmens. Poder superar les proves de Cambridge, KET (Key English Test), el PET (Preliminary English Test) o el FCE (First Certificate) i el CAE (Advanced), representa obtenir certificats acceptats internacionalment i nivells indispensables per al futur acadèmic i laboral dels nostres fills i filles.