3 ESO ACTE FINAL DE PRESENTACIÓ DEL PROJECTE OPENCOHESION SCHOOL (ASOC)

El projecte ASOC és un programa educatiu interdisciplinari innovador pensat per tot tipus d’escoles de secundària per tal de promoure l’auditoria ciutadana de les finances públiques mitjançant l’ús de les dades obertes i les tecnologies de la informació i la comunicació.

Al llarg de tot aquest any, l’alumnat de cinc escoles catalanes han participat en el llançament pilot del projecte avaluant un projecte finançat a través dels fons FEDER de la Unió Europea.

L’acte comptarà amb la participació del conseller d’Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència, Bernat Solé i la responsable del projecte OpenCohesion School a Europa, Simona de Luca. Les cinc escoles participants ens presentaran els seus projectes i els resultats de l’avaluació.

• Institut Frederic Martí Carreras de Palafrugell (curs 3r ESO) amb el projecte La Darlinada “Casa natal de Salvador Dalí”
  • Institut Les Cinc Sénies de Mataró (curs 3r ESO) amb el projecte Ecolliures “Procés d’impuls de la Transició Energètica de Mataró”
  • Institut Campclar de Tarragona (curs 4t ESO) amb el projecte Betergeuse “Rambla Science”
  • Institut Escola L’Agulla del Catllar (curs 4t ESO) amb el projecte Sirga’s Road / Ricarisi d’Ebre “Ribera d’Ebre: camí de sirga, camí de riu”