2 ESO LA HISTÒRIA DE CATALUNYA AMB UNA VISIÓ DIFERENT

Els alumnes de 2n d’ESO han estudiat, treballat i aprofundit en l’edat mitjana. Han après sobre l’economia, sistema feudal, crisis, guerres, religió, conquestes… Després de fer-ne una visió general s’han endinsat en Catalunya i com es vivia durant aquells segles medievals.

Per consolidar els aprenentatges han creat un còmic sobre l’edat mitjana a Catalunya. No només havien d’explicar els continguts essencials i històrics sinó que calia treballar l’originalitat, la síntesi i la coherència. Cadascú ha fet la seva versió d’una part de la història de Catalunya i han quedat escenes tan peculiars i originals com les que podeu veure a continuació. Els temes que varen treballar els alumnes van ser:

1. La creació dels comtats catalans
  2. La desvinculació amb els senyors feudals de França (985-1258)
  3. La creació de la corona Catalanoaragonesa
  4. La batalla de Muret
  5. Les conquestes de Jaume I

Des de la classe de socials de 2n d’ESO esperem que gaudiu amb els còmics que han preparat els alumnes dels grups A, D i E. Aquí us en mostrem un exemple d’alguns, però podeu trobar-los i llegir-los tots a l’àlbum de fotografies del compte de l’institut (https://photos.app.goo.gl/vQzShtUQi7uBHQSt7).