2 BAT DE VISITA A BARCELONA

El passat dijous dia 11 els alumnes de 2n de Batxillerat que cursen les assignatures d’història de l’art i de geografia vàrem fer una sortida a Barcelona.

Primer vàrem anar al Museu Nacional de Catalunya on el guia ens va explicar les obres d’art de l’itinerari d’art contemporani. L’experiència va ser molt positiva. Vàrem poder observar, admirar i gaudir de les obres, estils o tendències que tantes vegades han vist projectades en una pantalla.

Després ens esperaven a l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya, allà ens varen rebre i ens varen ensenyar i explicar com i quines feines hi fan.

La sortida va ser molt profitosa i enriquidora pels alumnes, els va permetre posar en pràctica els aprenentatges assolits al llarg del curs.

Us deixem unes fotografies!