ACABA EL PROJECTE ROSSINYOL

El divendres 19 de maig va tenir lloc a l’OME l’acte de clausura del Projecte Rossinyol 2016-17. Van assistir-hi tots els mentorats i les seves respectives mentores, representants de la UdG, també de les escoles i instituts de Palafrugell i va ser presidit per l’alcalde i el regidor d’educació de l’ajuntament.

A l’edició d’enguany, en la que hi han participat desenes d’alumnes de la província de Girona, hi han pres part dos alumnes de l’institut: la Cristina Ciobotaru (1r ESO) i el Saul Vargas (4t ESO). Tots dos coincideixen a valorar l’experiència com a molt positiva i enriquidora.