PREINSCRIPCIÓ BATXIBAC 2018-20

Termini per presentar la sol.licitud al centre: del 2 al 4 de maig de 2018.

Prova d’accés per a alumnes externs al centre: dimecres 2 de maig de 2018 a les 11.30h a l’Aula Magna del centre.

1. Contingut de la prova:
    • Comprensió oral: 1 exercici (dues escoltes)
    • Expressió escrita:
      • Text narratiu en passat.
      • Text argumentatiu (defensar una opinió).
    • Expressió oral:
      • Presentació personal (3 minuts).
      • Interacció (5 minuts).
      • Exposició d’un punt de vista (3 minuts, prèvia preparació de 10 minuts).
  2. Resultats:
    • El llistat d’alumnes admesos serà publicat divendres 11 de maig.
    • Els alumnes que superin la prova obtindran la qualificació d’APTE.

NOTA: Aquells alumnes externs que acreditin el nivell B1 del Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües no caldrà que realitzin la prova d’accés. Els alumnes externs que acreditin que han realitzat les proves del DELF B1 i que estiguin esperant el resultat, realitzaran una preinscripció condicionada a la superació d’aquestes proves.