OLIMPÍADA DE GEOGRAFIA

El passat mes de febrer cinc alumnes de 2n de Batxillerat van participar en la VIII Olimpíada provincial de Geografia.
Al llarg del matí es va realitzar el concurs i els van informar de les possibles sortides laborals que ofereix la carrera de Geografia.
Els alumnes van obtenir el 10è lloc de 22 instituts.
Agrair un cop més la seva dedicació i esforç!!

-Els/les alumnes en els moments previs a la prova: Juli Vilches, Pol García, Sara Mariné, Jana Cortiella i Víctor Castro.
-Una de les aules on els/les alumnes s’examinaven. En total hi van participar 110 alumnes de 22 instituts de la província de Tarragona.
-Un cop acabada l’Olimpíada ens vam fer una foto de grup.
-Abans de tornar cap a l’institut una foto del grup. Ara ja amb la feina feta i sense nervis.

olimpíada (4)olimpíada (2)olimpíada (1)olimpíada (3)