Journée du DELF Scolaire

Divendres 27 d’octubre, l’Institut Fontanelles ha estat present a la Journée du DELF Scolaire organitzada per l’Institut Français a la seva seu de Barcelona. La jornada, a més de ser un punt de trobada dels docents de llengua francesa de diferents centres de Catalunya, pretén donar a conèixer els criteris i els objectius que regeixen l’examen oficial, com també compartir amb els docents estratègies i recursos per acompanyar la preparació de l’alumnat per a l’examen DELF Scolaire.

En els darrers anys, un bon nombre d’estudiants del nostre centre s’han presentat a aquest examen oficial i tots han acabat obtenint la certificació. Aquest any tenim la voluntat de continuar preparant el nostre alumnat de francès perquè aconsegueixi aquest títol oficial.