Fontanelles, viu en verd!

Aquest dissabte, dia 26 de novembre, quatre representants de l’institut Fontanelles hem anat al Cosmocaixa (Barcelona) on s’ha celebrat la XIX Trobada d’Escoles Verdes, l’esdeveniment de lliurament del distintiu que acredita la inclusió del nostre centre dins de la Xarxa d’Escoles Verdes (XEV).

El procés que ens ha permès rebre aquest guardó ha durat dos cursos. La tasca ha consistit en l’elaboració d’un Pla d’Educació per a la Sostenibilitat, l’han fet possible un grup de sis professors i professores del centre.

Aquest distintiu es lliura a 75 centres i ens alegra saber que nosaltres en som un. És un reconeixement als centres educatius que han assumit el compromís de treballar en la construcció d’una Catalunya més sostenible.

Aquest inici de curs 25 membres de la comunitat educativa del nostre centre han participat aportant idees per a la creació d’un eslògan per al Fontanelles. Finalment, la comissió que ha encapçalat el projecte ha votat per “Fontanelles, viu en verd!” de la professora Blanca Niubó. Gràcies a tots els participants!