Ens visita l’escriptora Care Santos

El passat dimarts, 7 de març, l’alumnat de 2n d’ESO va rebre la visita de l’escriptora Care Santos, amb motiu de la lectura prescriptiva “Pídeme la Luna”, que han llegit a la matèria de Llengua castellana i literatura.

L’escriptora ens va parlar de l’obra, de temes socials actuals presents a la novel·la, de la seva trajectòria professional i del significat d’una veritable vocació. Després va respondre a totes les preguntes que l’alumnat li va formular i va signar llibres a tothom que va voler.
Des de l’Institut, volem agrair a la Care la seva humanitat i la proximitat amb què va dirigir-se al nostre alumnat.