Activitats de Nadal al Fontanelles

Ahir vam celebrar Nadal a l’institut Fontanelles aprofitant que era el darrer dia lectiu abans de les vacances de Nadal.

Al llarg del matí es van realitzar diferents activitats per cursos. La primera activitat va ser la visualització d’una pel·lícula, on cada curs veia la mateixa pel·lícula, però amb el seu grup classe. En finalitzar la pel·lícula els alumnes baixaven al pati on van poder gaudir de coca i xocolata per gentilesa de l’AMPA. En finalitzar el pati… tots a les aules de nou! Els alumnes de primer d’ESO van fer un marc de fotos per poder-hi posar la foto del seu grup classe. Els alumnes de segon d’ESO van fer un imant d’un tió per penjar a casa seva. Els alumnes de tercer d’ESO van fer una postal digital per felicitar les festes de Nadal. Els alumnes de 4t d’ESO van jugar al Fontapoli.

Per finalitzar i donar tret de sortida a les vacances, tot l’institut va fer un kahoot on competien amb els altres grups classe del seu mateix nivell. I finalment… a ritme de “All I want for Christmas is You” alumnat, professorat, conserges… vam anar desfilant cap a les nostres cases.

Bones festes!