visita del del Sr. Antonio Martínez, bomber de la Generalitat

La setmana passada els alumnes de l’optativa de Cultura científica de 4t de l’ESO van comptar amb la presència del Sr. Antonio Martínez, bomber de la Generalitat, el qual els va impartir una sessió teòrica i pràctica de com s’ha d’actuar davant una situació d’emergència. Els alumnes, no només s’ho van passar bé, sinó que van aprendre com actuar si es troben una persona inconscient, convulsionant o que s’està ofegant. A més a més, també se’ls va explicar que cal fer si ens surt sang del nas, ens cremem o hi ha un incendi.

Qui sap si el dia de demà els nostres alumnes podran salvar alguna vida!