Sortida de l’ACD a Reus

Abans de les vacances de Setmana Santa els alumnes de l’ACD van fer una sortida a Reus.

En primer lloc, van visitar el CNO ubicat al centre cívic Migjorn de Reus. Dues tècniques del projecte els van explicar tot els serveis que ofereixen als joves, des de l’acompanyament en la cerca d’estudis postobligatoris, fins a formacions professionals.

La sortida va finalitzar amb una visita al teatre Fortuny de Reus, ja que a l’aula estem llegint l’obra Mar i cel. Van poder seure a les butaques, passejar per l’escenari i mirar-se als miralls dels camerinos i de la sala d’assaig. Una molt bona experiència que van gaudir alumnes i docents acompanyats. Moltes gràcies al personal del teatre Fortuny per obrir-nos les portes i a la Dolors per l’acompanyament i les explicacions que ens va fer, tota una descoberta.