Servei Comunitari curs 22/23

L’alumnat de 3r d’ESO va realitzar durant el 2n trimestre d’aquest curs la part pràctica del Servei Comunitari en diferents entitats dels seus pobles. El mes passat vam celebrar el final d’aquest projecte en un acte on les entitats van entregar els diplomes a l’alumnat participant. Tot seguit compartim amb vosaltres el discurs que l’alumnat va voler fer per agrair a les entitats participants l’oportunitat:

Benvolgudes i benvolguts,

En representació de l’alumnat de 3r ESO ens van demanar escriure un discurs sobre què hem viscut al Servei Comunitari.

Aquesta experiència per nosaltres ha estat un aprenentatge molt enriquidor que ens ha permès conèixer entitats dels nostres pobles i experimentar de primera mà diferents tasques que desenvolupen, actuant de forma col·laborativa i activa en aquestes. Al servei comunitari hem après a ser empàtics, tenir paciència (a vegades molta paciència), a tenir cura dels altres i de l’entorn i, en alguns casos, ens ha facilitat l’oportunitat de tenir un primer contacte amb el món laboral i amb el que aquest implica desenvolupant així una responsabilitat i compromís social vers el nostre entorn més pròxim.

Alguns de nosaltres hem estat a escoles i llars acompanyant als mestres en la seva tasca educativa; altres conscienciant a la gent del poble vers la necessitat de mantenir l’entorn net; altres a les biblioteques dels pobles organitzant i acompanyant en les activitats; i fins i tot, alguns van ser ajudants dels Reis Mags d’Orient.

Per acabar, ens agradaria agrair a totes les entitats que ens han obert les portes per poder aprendre i créixer. Hem passat molts bons moments acompanyades i acompanyats de companyes i companys nostres i dels professionals que ben segur no oblidarem mai.

MOLTES GRÀCIES!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *