Sant Jordi 2024

Sant Jordi és per a tots els catalans i catalanes el dia de la rosa, del llibre, dels enamorats i de la cultura. Des de l’Inici de l’Institut, també hem aprofitat aquesta jornada cultural per reconèixer l’esforç i el treball de molts altres alumnes que han tingut premis o reconeixements en altres àmbits. El passat 23 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi entre entregues de premis i actuacions musicals d’alguns alumnes del centre.

El 25 de gener es va disputar la Copa Cangur a tota Catalunya. Els alumnes del nostre centre van participar amb uns resultats molt bons i els vam fer un agraïment especial des del departament de Matemàtiques.

Durant l’entrega de premis de primer i segon d’ESO vam gaudir de les següents actuacions. L’alumna de 1r D Yuna Gilabert Nishibe va interpretar amb piano una versió de «La bella y la Bestia» de Howard Ashman i Alan Menken. L’alumnat de 1r A va interpretar amb conjunt instrumental orff la cançó «Dona Nobis Pacem» de Wolfang Amadeus Mozart. L’alumne de 1r D Daniel Gené Taverna va interpretar amb piano la cançó «Amorfoda» de Bad Bunny.

L’alumnat de 1r C va interpretar amb conjunt instrumental orff la cançó « All my Loving» del grup britànic els Beatles. L’alumnat de 1r D va interpretar amb conjunt instrumental orff la cançó «Yellow submarí» del grup britànic els Beatles. Per acabar tots primers van cantar una cançó tradicional del Congo anomenada: «Banaha».

Premis llengua anglesa 1r i 2n d’ESO:

– Segon premi per a la Valentina López Playà i la Paula Galceran Puerto de 2n ESO B.

– Primer treball classificat de la Paula Olesti Sentís, la Maria Garola Peinado i el Nel Iglesias Muixí de 1r d’ESO B.

Volem agrair agrair especialment a l’AMPA el patrocini del premi literari de castellà.

Premis llengua castellana 1r i d’ESO:

– Segon premi per a Una aventura inolvidable de la Berta Victoria Tivadar de 1r ESO C.

– Primer premi per a La puerta que nunca se llegó a abrir de l’Arlet Enguita Zaragoza de 1r ESO B.

Premis llengua castellana 2n d’ESO:

– Segon premi per a Segundas oportunidades de la Julieta López Playà de 2n ESO D.

– Primer premi per a Testigo de la Valentina López Playà de 2n ESO B.

3r Concurs de fotografia Antonio Parés organitzat per l’AMPA:

– Segon premi per a la Gal·la Besora Cabré de 2n D

– Primer premi per a la Queralt Amenós Casafont de 1esoD

33è PREMI LITERARI LES BORGES DEL CAMP PER A JOVES AGUSTÍ PÀMIES:

Volem agrair agrair especialment a l’Ajuntament de les Borges del Camp pel patrocini d’aquests premi literari.

Premis primer d’ESO:

– Segon premi per a L’amor és difícil de l’Elna Sardà de 1r d’ESO B

– Primer premi per a Sense fronteres de la Yuna Gilabert de 1r d’ESO D

Premis segon d’ESO:

– Segon premi per a L’amor, una arma invencible de la Julieta López de 2n d’ESO D

– Primer premi per a Barrots invisibles de la Valentina López, 2n d’ESO B

Durant l’entrega de premis de tercer i quart d’ESO i batxillerat vam gaudir de les següents actuacions.

L’alumna de 4t A Laia López Vilella (clarinet) i la professora Marta Pallerols (piano) van interpretar «Españoleta» de Gaspar Sanz i Joaquim Zamacois. L’alumnat de l’ACD van interpretar amb conjunt instrumental orff una cançó popular americana anomenada «Skip to my lou». L’alumne Jofre Folch Rabadà de 3r B va interpretar amb piano la cançó «Albumblatt opus 47 número 2» de Edvard Grieg. L’alumnat de 3r C va interpretar amb conjunt instrumental orff el «Toc de processó» d’autor anònim. L’alumne de 4t A Aleix Font Arias, interpreta amb piano Nocturn número 20 en Do sostingut menor de Chopin.

Premis llengua anglesa de 3r i 4t d’ESO :

– Segon premi per al Jose Luis Majano Romero, el Guillem Rodríguez Romero i el Quim Espigares Montes de 3r d’ESO A.

– Primer premi per a la Irene Clemente Cordero de 4tA.

Premis llengua anglesa de la categoria de batxillerat:

– Primer premi desert.

– Segon premi pel treball fet per Noelia Azcurrain Álvarez de 1r batxillerat A.

Van aprofitar per reconèixer la feina de les exposicions més ben treballades del projecte educatiu TED Ed Club, on es fonamenta amb el lema ideas worth spreading; o sigui, idees que valen la pena difondre! També per primera vegada al centre hem fet una estada de llengua anglesa a l’estranger i van repartir les acreditacions de la feina que vam fer els alumnes a Brighton.

Premis llengua castellana de 3r d’ESO:

– Segon premi per a El dia que dejó de llover de la Paula Priego Solàde 3r ESO A.

– Primer premi per a Niebla de l’Azahara Llauradó Reina de 3r ESO A.

Premis llengua castellana de 4t d’ESO:

– Segon premi per a Mi catorce de febrero de la Nuria Rojo García de 4t ESO A.

– Primer premi per a Aquel pozo amargo de la Laura Ortiz Pizarro de 4t ESO B.

Premis de llengua castellana de batxillerat:

– Segon premi per a Arte Maldito: Del bello encanto al espantoso maleficio del Ayoub Azbakhde 2n batxillerat B.

– Primer premi per a ¿Quién soy? de la Marta Espinach Camacho  de 2n batxillerat A.

3r Concurs de fotografia Antonio Parés organitzat per l’AMPA:

Segon premi per a l’Aran Bouza Yerga de 4esoA.

Primer premi per a la Júlia Poy Cardona de 4esoC.

33è PREMI LITERARI LES BORGES DEL CAMP PER A JOVES AGUSTÍ PÀMIES:

Volem agrair especialment a l’Ajuntament de les Borges del Camp pel patrocini d’aquests premi literari.

Premis tercer d’ESO:

– Segon premi per a Encara que els camins siguin diferents de l’Isaac Ramku de 3r d’ESO B.

– Segon premi per a Sospir d’amor de la Sabina Moscoso de 3r d’ESO C.

Premis quart d’ESO:

– Segon premi per a El destí inevitable de Coral Cortés de 4t d’ESO B.

– Primer premi per a L’últim eclipsi de la Laura Ortiz de 4t d’ESO B.

Premi 1r batxillerat:

1r Premi per a T’estimo de veritat de la Noelia Azcurrainde 1r BAT A.

Premi de 2n batxillerat:

1r Premi per a L’estraperlo de l’amor de l’Anna Castillo de 2n BAT A.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *