Projecte 2 ESO A

Aquest curs els alumnes de segon d’ESO de l’Institut Fontanelles participen en el projecte Delegats i delegades 3D de la direcció general de Joventut de la Generalitat de Catalunya.
És un projecte que pretén fomentar la cultura participativa dins dels centres educatius a través del desenvolupament d’un projecte concret escollit pel propi alumnat i implementat de forma participativa.
El grup de 2n d’ ESO A desenvolupa el seu projecte dins de la proposta de la Fundació Kïlian Jornet entorn el Dia Internacional de la Terra, el 22 d’abril de 2021.
Aquesta acció promou la recollida de brossa en espais naturals per millorar la quantitat i qualitat de la recollida selectiva.
La recollida es va fer separant el plàstic, el paper, el vidre i la resta amb la intencionalitat de recollir de manera diferenciada les diferents fraccions dels residus.
L’acció es realitzarà a la ruta dels miradors de Les Borges del Camp aquest dijous al matí. Un recorregut de poc més de 12 km.
Un èxit, han recollit 17 kg de plàstic, 6 kg de paper i cartró i 4 kg de rebuig.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *