MockExam

Aquest curs 2016-2017, amb la col·laboració de l’AMPA del centre, l’Institut Fontanelles acollirà les proves oficials de Cambridge English organitzades pel centre examinador oficial ES423.

Els exàmens estan dirigits als alumnes i exalumnes de l’Institut Fontanelles i, als dels altres centres de primària de la zona.

Per tal de tenir les màximes garanties d’èxit en l’examen, els alumnes que ho desitgin, podran realitzar un simulacre d’examen (MockExam).

Termini de preinscripció: de l’1 al 9 de febrer de 2017.
Per formalitzar la preinscripció, caldrà fer un ingrés de 50 €

Simulacre d’examen (MockExam) serà el dissabte 18 de febrer de 2017.

Del 6 al 10 de març de 2017 es farà el segon ingrés per pagar la resta de l’examen.

Examen Oficial es realitzarà el dissabte 6 de maig de 2017.

El full degudament emplenat que us adjuntem i el resguard del pagament s’hauran de lliurar a la secretaria de l’institut abans del 9 de febrer.

Full de preinscripció