La música del timbre

Des del grup impulsor de l’ULAE (Usos Lingüístics en els Ambients Educatius), del centre, hem volgut promoure la música en català al centre. I per fer-ho, hem començat per donar visibilitat de la llengua amb la música que sona al timbre. A l’entrada, entre classes i a la sortida.

D’aquesta manera, els alumnes poden veure que la música en català també és rica i variada i que hi ha més vida més enllà del reggaeton i el trap.

Cada dues setmanes, anirem canviant la temàtica, per tal que no es faci pesada, ni per als docents, ni per als alumnes.

Hem començat amb la temàtica de sèries i dibuixos televisius, però aquesta setmana canviem i continuem amb el rock i Els Pets.