La Marató

Divendres dia 13 de desembre vam celebrar la jornada solidària de “La Marató”. Els darrers cursos els alumnes de 3r d’ESO fan el projecte del treball de síntesi relacionat amb la temàtica de “La Marató”.

Una part del projecte consisteix a preparar tallers divulgatius que portaran a terme amb els alumnes de 1r i 2n d’ESO durant la jornada solidària.

MOLT CONTENTS DE LA RESPOSTA DE L’ALUMNAT, EL PROFESSORAT I EL PAS!

Aquest curs hem superat la recaptació de totes les edicions anteriors: 568,10 €! Aportacions fetes per tota la comunitat educativa gràcies al sorteig de cistelles nadalenques i bingos solidaris!

ENHORABONA!