La casa de Bernarda Alba

L’alumnat de 3r d’ESO ha assistit a la representació de l’obra “La casa de Bernarda Alba” del famós escriptor F. G. Lorca al recinte firal del Palau de Congressos de Tarragona.

Aquesta sortida ha estat organitzada des del departament de Castellà del nostre centre, ja que els alumnes han treballat l’obra durant aquest primer trimestre. Així doncs, podem dir que l’experiència ha estat positiva perquè l’alumnat ha comentat que els ha estat molt més fàcil poder contextualitzar l’obra i identificar-ne els personatges després d’haver-ne treballat la lectura. Valoren de manera molt satisfactòria la interpretació que han fet les actrius.

Esperem poder repetir l’experiència en pròximes edicions.