Jornada dels refugiats. TdS 2n ESO

Avui s’ha fet al nostre centre la jornada dels Refugiats. Emmarcat en el treball de síntesi de 2n ESO, els alumnes han muntat tot de tallers, jocs, exposicions i activitats diverses per tal de sensibilitzar a l’alumnat de 1r d ESO de la problemàtica.
També s ha fet una recollida d’aliments que ha estat un èxit i volem donar l’enhorabona a tota la comunitat educativa del Fontanelles per la seva solidaritat.
Felicitats a tots els alumnes que han participat d’aquesta jornada i reconèixer la gran tasca de treball en equip que han fet tots els professors implicats per poder portar a terme aquest projecte interdisciplinari.

Per poder veure  més imatges visita el nostre Facebook: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1843599569025657&id=1004621759590113