Projecte educatiu

L’institut, com sempre l’hem anomenat, és un lloc de trobada. Si ens haguéssim de definir diríem que som un centre amb una pretensió concreta: educar. Un terme senzill amb un abast molt ambiciós. Ens caracteritzem per cercar el consens a l’hora de prendre decisions,per ser democràtics i participatius i on  respectem la diversitat de l’alumnat i fomentem la igualtat d’oportunitats.

Ens hem adaptat als canvis, estimulem la metodologia activa i els alumnes mitjançant la cooperació i participació se senten responsables i adquireixen el compromís social que els ajuda a créixer com  a persones. Pretenem amb l’ajut incondicional dels pares fomentar la cultura de l’esforç  l’autosuperació i  l’esperit crític.

Un centre que en 50 anys, és una referència de passat i de futur i els que “som d’aquí” d’aquesta zona de la Ribera, una terra fluvial, ens el sentim molt nostre. Un institut que l’aprendre i ensenyar es multiplica per una infinita il·lusió.

Projecte Educatiu de centre (PEC)