Matrícula 2024/2025

Quan s’ha de fer la matrícula?

La matrícula es farà de forma presencial, i l’horari d’oficina del centre és de 9:00 h a 14:00 hores, de dilluns a divendres.

Per formalitzar la matrícula, cal que aporteu la següent documentació original (si en el moment de la preinscripció ja heu aportat algun document, no és necessari tornar-lo a presentar):

⇒ 1 fotografia de carnet⇒ Fitxa de l’alumne/a
⇒ NIF, NIE o Passaport (en cas que l’hagueu renovat durant l’any 2023/24)
⇒ TIS (targeta d’identificació sanitària).
⇒ Certificat d’empadronament, si escau (si l’adreça és diferent a la del DNI)
⇒ Sentència de separació, si escau (En cas de no haver-la aportat altres anys)
⇒ Carnet de vacunació.
⇒ Declaració sobre l’opció de rebre l’ensenyament de religió degudament complimentada. Clica aquí per descarregar-la.
Autorització alumnes (segons rangs d’edat): alumnes menors de 14 anys, majors de 14 anys però menors d’edat, i Autoritzacio_majors_edat.

⇒Justificant del pagament de 35 €. Aquest ingrés cal efectuar-lo al número de compte del BBVA ES07 0182 4201 8902 0178 3684 de l’INSTITUT de FLIX.

⇒ Carta de compromís

IMPORTANT: El Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre demana que cada família sol·liciti el servei d’autobús individualment de forma telemàtica. Únicament aquest requeriment és per les poblacions de Riba-Roja d’Ebre, La Palma d’Ebre, Ascó, Vinebre i La Torre de l’Espanyol. Adjunt us enviem un manual explicatiu per tal de realitzar-ho. El nom del manual és “Instruccions sol·licitud transport escolar.pdf”. Per qualsevol aclariment podeu trucar a l’Institut i preguntar a Secretaria. Per més informació, clica aquí.