Lot de Nadal

La mare de la nostra antiga alumna Carmen Martín, ha estat la guanyadora del lot de nadal, organitzat pels alumnes de 2n d’ESO per a recaptar diners per poder participar en el projecte Com Sona l’ESO 2019 que tindrà lloc a Altea (Alacant). Moltes felicitats… Llegeix més»

Sortida al Museu Egipci

Els alumnes de 1r d’ESO han continuat adquirint nous coneixements sobre Egipte, però aquesta vegada ho han fet fora del centre, concretament visitant el Museu Egipci de Barcelona. A continuació us deixem un vídeo de la sortida.

Presentació Stop Motion

Avui els alumnes de 4t de la matèria d’informàtica han visitat els alumnes de 2n de Música, per explicar-los en què ha consistit el seu projecte de Stop Motion, una tècnica d’animació a partir d’una seqüència d’imatges amb les quals es genera moviment. Han descobert… Llegeix més»

Producte Final Biologia 3r A

La setmana passada va acabar el projecte de 3r A “Anem d’urgències”, on els alumnes van agafar el rol de metges per esbrinar tipus de malalties. A continuació us deixem algunes fotos de la presentació.

Acrosport

El 15 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO van celebrar una jornada d’acrosport   en la qual van realitzar figures o piràmides corporals, acrobàcies i elements de força, i flexibilitat a més d’equilibris com a transicions entre figures.