SORTIDES DE 1r D’ESO AL MES DE MARÇ

Al mes de març l’alumnat de 1rd’ESO ha visitat Cal Tet i el Parc Arqueològic Mines de Gavà.

Aquesta setmana l’alumnat de primer d’ESO ha fet una sortida al Parc Arqueològic de les Mines de Gavà per conèixer la Prehistòria a Catalunya. Ha sigut una visita interessant i divertida! Hem pogut tocar eines i materials del Neolític, hem passejat per les mines de variscita i hem dissenyat el nostre propi penjoll amb tècniques prehistòriques.

A principis de març, les alumnes i els alumnes van fer una visita guiada als Espais Naturals del Riu – Cal Tet (Delta del Llobregat). Va ser un itinerari guiat pels Espais Naturals del Riu – Cal Tet on vam descobrir la transformació humana que ha patit el delta del Llobregat, el mosaic de paisatges que l’integren, el tram final del riu Llobregat i la diversitat de fauna i flora que allà hi habita.

Compartim unes fotos de les dues visites.