PRESENTACIÓ DEL CURS 2020-21: DILLUNS 14 DE SETEMBRE

Us donem la benvinguda al curs 2020-21.

El primer dia de classe es farà la presentació del curs. L’entrada d’alumnes serà esglaonada segons l’horari que a continuació exposem.

Els tutors han enviat un correu electrònic a l’alumnat informant del nivell i grup al que pertanyen. Consulteu el correu de centre de l’alumne.

A la tutoria se’ls informarà dels següents punts:

1. Portes, accessos i horari d’entrada i sortida.
  2. Mesures higiènico-sanitàries que es duran a terme durant el curs 2020-21.
  3. Necessitat de la presa de temperatura a casa abans d’entrar a l’institut. Per sobre de 37’5 º s’han de quedar a casa.
  4. Horari del grup classe.
  5. Es posarà èmfasi en l’explicació de que són grups estables, que han mantenir la distància de seguretat en tot moment, que s’han de netejar les mans sovint (a la sortida i entrada del pati i abans de marxar cap a casa), ús de la mascareta al centre, no barrejar-se amb alumnes  d’altres grups, etc.
  6. Les sortides al lavabo seran estrictament regulades pel professorat.
  7. Els alumnes al pati esmorzaran amb el seu grup estable.
  8. Un cop finalitzada l’explicació de l’organització del curs (entre una i dues hores) cada grup serà acompanyat pel seu tutor/a (procurant no coincidir amb altres grups) a l’accès d’entrada i sortida que s’utilitzarà durant tot l’any.
  9. Es prega respectar l’hora assignada per tal d’evitar aglomeracions a l’entrada del centre i mantenir la distància de seguretat.

És molt important que llegiu atentament, tant famílies com alumnat del centre, els documents del Departament d’Educació referents a les mesures de seguretat i higiene que hem de seguir. Aquests documents s’han adjuntat al mail de benvinguda i poden consultar-se a la web.

EL DIMARTS 15 DE SETEMBRE ES FARÀ L’HORARI LECTIU AMB NORMALITAT.