Dinamització de patis

Aquest curs escolar encetem una nova activitat a l’INS Estany la Ricarda: la dinamització de
patis!

Cada dia de la setmana, l’alumnat del centre podrà gaudir d’una activitat programada per l’equip de docents del centre. Aquestes activitats tenen l’objectiu d’oferir una proposta lúdica i cultural, adaptada a les preferències i interessos dels i de les joves. D’altra banda, es promouen les relacions socials, creant vincles entre l’alumnat de diferents cursos i grups, així com entre l’alumnat i el professorat. Aquesta activitat s’emmarca en el nostre programa d’innovació “aquí prou bullying”, ja que es facilita un espai de pati segur, relacional, cultural, esportiu i saludable.
Comencem a l’octubre!

Mira el vídeo!