Descobrint els talents de l’Estany

Benvolguts/des,

Alguns alumnes de 3r d’ESO (Iker Ojeda, Alejandro Colomino i Laura Moreno) han pensat, creat i organitzat una nova activitat per als Dinapati. Es diu “Descobrint Els Talents Dels Alumnes De L’Estany”.

La intenció d’aquest Dinapati és descobrir els talents ocults de l’alumnat de l’institut (i, de passada, conèixer noves persones i crear noves amistats).

L’activitat consisteix a fer una presentació sobre el teu talent (ballar, cantar, fer màgia, cuinar…). Si t’animes a participar-hi, pots posar-te en contacte amb les professores Mónica Rodríguez i Neus Casañ, o bé amb els alumnes de 3r que organitzen el taller (l’Iker, l’Alejandro i la Laura).

Setmanalment, a la pissarra que hi ha al costat de les portes del pati, s’informarà dels talents que s’aniran presentant cada dilluns de 11 a 11.30 h a l’aula 3 de la planta baixa, al costat de l’aula de Música.

Us animem a participar!

Bienvenidos/as,

Algunos alumnos de 3r de ESO (Iker Ojeda, Alejandro Colomino y Laura Moreno) han pensado, creado y organizado una nueva actividad para los Dinapati. Se llama “Descobrint Els Talents Dels Alumnes De L’Estany”.

La intención de este Dinapati es descubrir los talentos ocultos del alumnado del instituto (y, ya de paso, conocer a nuevas personas y crear nuevas amistades).

La actividad consiste en hacer una presentación sobre tu talento (bailar, cantar, hacer magia, cocinar…). Si te animas a participar, puedes ponerte en contacto con las profesoras Mónica Rodríguez y Neus Casañ, o bien con los alumnos de 3º que organizan el taller (Iker, Alejandro y Laura).

Semanalmente, en la pizarra que hay al lado de las puertas del patio, se informará de los talentos que se irán presentando cada lunes de 11 a 11:30 h en el aula 3 de la planta baja, al lado del aula de Música.

¡¡¡ Os animamos a participar!!!