Connexions 2020: la Mediterrània

El projecte Connexions uneix alumnes dels diferents instituts del Prat al voltant d’un mateixa idea. Connexions 2020 ha girat al voltant de la Mediterrània i, des de l’Institut Estany de la Ricarda, amb un grup d’alumnes de 4t d’ESO, hem treballat històries de persones que creuen el mar per arribar a Europa, a partir de casos que trobem al Prat. En concret, gràcies a la col·laboració de Càritas del Prat, hem explicat les històries d’un noi del Senegal i un altre del Sahara que ara viuen al Prat i hem realitzat un vídeo narrant les seves vivències fins arribar aquí. Una altra part del projecte ha estat recitar i musicar poemes de l’artista local Hassan Hafidi.

Davant la impossibilitat de mostrar aquesta feina en l’acte de presentació habitual al Cèntric, volem compartir amb vosaltres alguns vídeos del projecte i alguna imatge del seu procés de creació.

Invisibles – Institut Estany de la Ricarda from joan puigmalet on Vimeo.

1. Cèlia

Gràcies per compartir aquestes vivències, no els serà fàcil, però poden tenir un futur millor que el Passat. Déu ho vulgui.
    Els desitjo el millor.