Comiat de l’alumnat de 4t d’ESO

Benvolguts i benvolgudes alumnes de quart d’ESO,

Avui és l’últim dia del curs que veniu a l’institut. Com cada any, el final de curs dona la benvinguda a un nou inici, no només del cicle acadèmic, sinó també de l’etapa vital de cadascú de vosaltres. L’estiu permet trobar-se amb el temps de contemplar, escoltar i reflexionar. Permet també un espai on continuar construint el sentit que cadascú atribueix a l’esforç diari i que, en última instància, justifica el camí que un recorre dia rere dia.

Ara bé, aquest final de curs és especial. Per primer cop, sou lliures de decidir quin camí seguirà la vostra vida acadèmica. Molts de vosaltres ho teniu molt clar i sabeu què voleu fer i com ho fareu. Ja sabeu quin batxillerat o quin cicle formatiu heu de fer per arribar allà on voleu. D’altres, en canvi, encara no ho teniu tan clar. En ambdós casos, aquest estiu pot ser una bona oportunitat per seguir explorant i reforçant la il·lusió necessària per continuar el camí escollit amb passió i dedicació.

En qualsevol cas, des de l’Institut us volem dir que ha estat un orgull i un plaer haver-vos acompanyat durant aquests anys tan crucials de la vostra vida. Esperem que hàgiu après molt, no només sobre tot el que és acadèmic, sinó també sobre totes aquelles coses que no s’aprenen a la pissarra. A tots aquells que us quedeu: ens il·lusiona poder continuar compartint amb vosaltres el curs vinent. A qui marxeu a un altre centre: us desitgem el millor durant la nova etapa i, sobretot, esperem que no trigueu a tornar-nos a visitar.

Us deixem amb unes fotos del comiat de què vam gaudir plegats i que, a més de la cerimònia de graduació, va incloure una representació teatral dels professors (en la que es van posar en escena alguns dels moments més divertits del curs), una interpretació musical del professor Ignasi Trullols i els parlaments del director, tutors, AFA i alumnat de l’Estany de la Ricarda, entre d’altres.

Una abraçada molt gran!