CERTAMEN LITERARI DE TINTABLAVA 2023

Com cada any, l’alumnat de l’Institut ha participat en el Certamen Literari de Tintablava, adreçat a joves del Prat. L’endemà de Sant Jordi va tenir lloc al Cèntric el lliurament dels guardons. Volem agrair a tot l’alumnat que ha participat, i, en especial, a les guanyadores de l’Estany: Ainhoa Ramos Navas, de 2n de Batxillerat; i Carolina Bertran Sánchez i Núria Jiménez Martín, de 4t d’ESO. L’alumna de 3r d’ESO Judit Jiménez Morej va tenir una menció honorífica com la participant més jove del certamen.