3ª AVALUACIÓ – INFORMACIONS

COMUNICAT  7      16 – 04 – 20

Benvolgudes famílies i alumnat,

Desitgem que tant vosaltres com els vostres familiars, us trobeu bé de salut.

Compartim les darreres informacions  que afecten a la comunitat educativa:

• La segona avaluació va acabar el passat 12 de març i  tal com es va dir, en les notes es tindran en compte majoritàriament les activitats fetes fins aquell dia. Els butlletins es lliuraran més endavant  quan es pugui assegurar que tot el professorat hagi pogut avaluar correctament a tot l’alumnat.
  • La tercera avaluació ha començat el 14 ‘abril i es preveu que sigui no presencial. Les activitats que es facin  durant aquesta 3a avaluació en cap cas perjudicaran acadèmicament a l’alumne. i tindran un caràcter d’acompanyament i de consolidació de continguts  on es valorarà en positiu el treball, interés i dedicació que mostri l’alumnat.
  • Durant aquesta  setmana el professorat  està preparant i  s’està organitzant per pautar les activitats a fer. Les tutores i tutors de cada curs han estat contactant amb l’alumnat per fer un seguiment dels alumnes que tenen més dificultats per seguir un ensenyament on-line i s’està treballant  per possibilitar en breu aquest fet a aquells que ho necessiten.
  • Les tutores i tutors s’adreçaran aquesta setmana als seus alumnes per encarregar les primeres tasques a fer d’aquesta 3a avaluació. Depenent de cada curs i nivell, aquestes tasques seran setmanals o quinzenals i el professorat en farà un seguiment utilitzant diferents canals digitals.
  • En cas que algun alumne/a o família necessiti algun aclariment o tingui una situació molt particular que vulgui comentar, preguem que contacti via e-mail amb el tutor o tutora.
  • La majoria d’alumnes han estat treballant molt de forma on-line  aquests dies i tant important és seguir fent les tasques que s’encomanen  des de l’institut com fer-ne altres  no acadèmiques .
  • Reiterem la importància de consultar periòdicament el correu electrònic i els canals de comunicació que el professorat ha posat a disposició dels seus alumnes.

Us recordem novament que cal  seguir  les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar al següent enllaç:

Esperem poder mantenir-nos solidaris i responsables davant l’excepcionalitat que estem patint amb el COVID-19  i restem a la  disposició de tota la comunitat educativa.

Equip directiu