18è FÒRUM DE TREBALLS DE RECERCA “CIUTAT DEL PRAT”

Compartim el vídeo que ha elaborat l’Ajuntament de l’acte celebrat el 15 d’abril en que van ser premiats els alumnes, de 2n de batxillerat:

– Oscar Sánchez Najarro, pel seu treball “Fewest Moves Challenge. optimitzar el número de moviments a la resolució del cub de Rubik”, tutoritzat per la Teresa Vila.

– Mikel Torres, amb el treball “La geometria fractal”, tutoritzat per la Teresa Vila i la Marta Fernández.

18è Fòrum de Treballs de Recerca (vídeo).

Aprofitem per felicitar-los pel premi i també als finalistes pels seus treballs:

Nicolas Amariles i Marc Martínez, “El coronavirus i el Big Data”.

Hèctor Lidón, “La música, el llenguatge de les emocions”. A continuació, us enllacem la informació de tots els treballs presentats al Fòrum i cartells fets per l’alumnat.