Eleccions al consell escolar

Benvolgudes famílies,
Aquest curs  toca renovació d’alguns membres del Consell Escolar. El Consell Escolar és l’òrgan de govern, per excel·lència, dels centres educatius. Està format per representants de diferents sectors. En el sector família cal renovar dos representants. Us animem a participar, tant en la votació com a candidats i candidates per formar part del Consell.
El dia 2 de novembre s’inicia el procés publicant-se els censos dels diferents sectors. Les llistes censals de les famílies estaran penjades al taulell d’anuncis de l’entrada del centre. Del 3 al 5 de novembre podeu comprovar si figureu al cens, en cas contrari, podeu fer la reclamació a l’administració del centre. Les resolucions sobre inscripcions al cens electoral es publicaran al taulell d’anuncis el dia 8 de novembre, conjuntament amb el cens electoral definitiu al qual hauran estat incorporades.
Les candidatures es poden presentar per escrit amb els impresos adients, que us adjuntem, abans del dia 12 de novembre a l’adreça contacte@inselspallaresos.cat
El sorteig per designar els membres vocals de la mesa electoral es farà el dia 9 de novembre a les 10:00 h al despatx de direcció del centre. El dia 11 de novembre es constituirà la mesa electoral.
Si voleu actuar com a supervisor, ho heu de demanar per escrit, segons el model adjunt, dirigit al president de la mesa electoral abans del dia 16 de novembre al correu contacte@inselspallaresos.cat
Les eleccions es realitzaran el dia 22 de novembre de les 8:15 h  fins a les 14:00 i de les 15:30 fins a les 17:30 h al vestíbul de l’institut. S’hauran de triar dos representants del sector família. Finalitzades les votacions, en sessió pública, es farà l’escrutini dels vots emesos i posteriorment es proclamaran els candidats i candidates electes.
Es Consell Escolar es constituirà abans del 20 de desembre.
Us animem a participar!

Salutacions