L’INSTITUT DE CONSTANTÍ, PREMI AVRIGA FVSCVS

img_20161007_210749

L’Institut de Constantí ha aconseguit el premi Avriga Fvscvs 2016 dins de la categoria Persona, escola o entitat que hagi implementat millor el Projecte Educatiu dels Jocs Mediterranis Tarragona 2017, gràcies al Quizup, que el centre ha desenvolupat, dedicat a aquest esdeveniment esportiu.

cupam0lw8aaoovj

El guardó ha estat recollit per la directora i el secretari de l’institut en la gala d’entrega d’aquests premis organitzats pel Consell Esportiu del Tarragonès, que aquest any han arribat a la seva novena edició, celebrada al Teatre-auditori del Centre Cultural del Morell.

Quizup és una aplicació disponible en Android, IOS, Windows Phone i PC en forma de preguntes i respostes sobre temàtiques molt variades. L’Institut de Constantí va decidir, el curs passat, desenvolupar quatre temes dedicats als Jocs Mediterranis de Tarragona 2017. Els links d’aquests temes són:
– en català
– en castellà
– en francès
– en anglès

També, en la darrera Jornada de l’alumnat que organitza l’institut, es va celebrar el primer concurs de Quizup amb un èxit de participació.

img_20161007_221102

1. Rafael Muñoz Melgar

Moltes felicitats per la feina ven feta, tant l’acadèmica com l’esportiva. Em vaig sentir molt orgullós de fer -vos entrega del premi. Endavant!

2. Rafael Muñoz Melgar

Moltes felicitats per la feina ben feta, tant l’acadèmica com l’esportiva. Em vaig sentir molt orgullós de fer -vos entrega del premi. Endavant!